LEVERINGSINFORMASJON

Shipping policy

Alle bestillinger behandles innen 1 til 2 virkedager (unntatt helger og helligdager) etter mottak av e-postbekreftelsen. Du vil motta et nytt varsel når bestillingen din er sendt.

Inkluder annen relevant informasjon mot begynnelsen, for eksempel potensielle forsinkelser på grunn av et høyt volum på bestillinger eller posttjenesteproblemer som er utenfor din kontroll.

Innenlandske fraktpriser og estimater

For beregnede fraktpriser: Fraktkostnadene for bestillingen din blir beregnet og vises i kassen.

 

Lokal leveranse

Vi tilbyr og gratis lokal levering for bestillinger over 1000,- innenfor 5km. For bestillinger under 1000,- belaster vi 50,- for lokal levering

Levering skjer fra Havnegata 1, 4790 Lillesand fra mandag-fredag. Vi vil kontakte deg via telefon med telefonnummeret du oppga i kassen for å varsle deg på ankomstdagen.

 

Henting i butikken

Du kan hoppe over fraktkostnadene med gratis lokal henting på Lillesand Hudpleie, havnegata 1, 4790 Lillesand. Etter at du har bestilt og valgt lokal henting i kassen, vil bestillingen din være klar og hentet innen 2 timer, gjelder i våre åpningstider. Vi sender deg en e-post når bestillingen din er klar sammen med instruksjoner.

Hentingstidene våre i butikken er:

Mandag 09:00-16:00

Tirsdag-Torsdag 09:00-20:00

Fredag 09:00-16:00

Vennligst ha e-postbekreftelsen via e-post når du kommer.

 

Hvordan sjekker jeg statusen på bestillingen min?

Når bestillingen din er sendt, vil du motta et e-postvarsel fra oss som inkluderer et sporingsnummer, visst det er bestilt med sporing, du kan bruke til å sjekke statusen. Det tar 48 timer før sporingsinformasjonen blir tilgjengelig.

Hvis du ikke har mottatt bestillingen din innen 7 dager etter mottak av e-postbekreftelsen, kan du kontakte oss på post@lillesandhudpleie.no med navn og bestillingsnummer, så ser vi på det for deg.

 

Refusjoner, retur og bytte

Fullstendig angrerett og retur policy

Vi aksepterer retur opp til 30 dager etter levering, hvis varen er ubrukt og i sin opprinnelige tilstand, og vi vil refundere hele bestillings beløpet minus fraktkostnadene for returen.

I tilfelle bestillingen din er skadet på noen måte, kan du sende oss en e-post så snart som mulig på post@lillesandhudpleie.no med bestillingsnummeret og et bilde av varens tilstand. Vi tar opp disse fra sak til sak, men vil gjøre vårt beste for å arbeide for en tilfredsstillende løsning.

Hvis du har ytterligere spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss på post@lilleandhudpleie.no.